Skandalai dėl logotipų dizaino

Ne vienam iš mūsų teko susidurti su klausimu, kaip daromas logotipo dizainas, kiek tai kainuoja, ir kur jį gauti kokybišką. Blogiausia, kai kažkas sumoka už kokybišką paslaugą, už kokybiško logotipo sukūrimą, tačiau sukuriamas toli gražu ne kokybiškas ir negražus dalykas. Ir visgi – pasitaiko visokių dalykų. Štai klaidos, kurios yra daromos kuriant logotipus, arba ne tik klaidos, bet ir visi sukčiavimo skandalai.

Logotipai, imituojantys garsius prekės ženklus

Juoką keliantis, tačiau iš tiesų rimta problema virtęs logotipų kopijavimas gali būti kelių rūšių. Viena jų: tai garsių prekės ženklų imitavimas. Įsivaizduokite, vaikštote kažkur turguje, galvodami, kad reikėtų nusipirkti „Makita“ įrankį, aptinkate kažką panašaus, tik namuose įsižiūrėję į nupirktą prekę pastebite, kad užrašas visgi ne „Makita“, o „Thakita“. Arba, vietoje sportinės avalynės „adidas“ įsigyjate „abibas“. Tai – logotipų klastojimas siekiant nekokybišką produktą parduoti kaip firminį. Tokia technika vadovaujasi daug smulkių sukčių, ypat trečiojo pasaulio šalyse.

Logotipai su plagijuotais dizaino elementais

Kitoks plagijavimo būdas – išsirinkti patinkančius jau esančius logotipus ir tiesiog nukopijuoti dizainą, pakeičiant jį taip, kad skirtųsi, būtų neatpažįstama. Pvz., pakeisti grafinių elementų išdėstymą, spalvas, proporcijas. Tuomet niekas negalės prisikabinti, kad plagiatas, nors pati idėja bus nukopijuota. Tokiu atveju, logotipo kūrėjas gerokai pailsės ir jam nereikės ilgai mąsyti apie būtent pačią idėją.

Dviprasmiški logotipai per klaidą

Dar vieni juokingi skandalus sukeliantys dalykai – tai abstraktūs logotipai, kurie kartais gali būti pamatomi ir dviprasmiškai. Kuomet grafiniai elementai tampa neatpažįstami ir iš abstrakčių formų turime įžiūrėti kažkokius siluetus, kartais akys gali parodyti ir visiškai kitą vaizdą, parodyti kažkokius kitokius tų formų junginius. Ir galbūt vietoje ortopedijos centrą reklamuojančio vaizdo imsime matyti kokius nors nešvankius dalykus ar veiksmus. Internete galima rasti tokių logotipų sąrašus ir pavyzdžius, kurie iš tiesų priverčia nusijuokti. Drauge tai galbūt buvo blogas dalykas toms įmonėms, turinčioms per klaidą tokius logotipus. Nes jie į tai investavo, siekė sukurti iš tiesų solidžius vaizdu, savo prestižinį įvaizdį, o gavosi kone pokštas. Kita vertus, tam tikriems atstovams tai irgi galėtų būti būdas išgarsėti.

Įžeidžiantys logotipai

Na o kai kurie logotipai papuola į dėmesio centrą, o taip pat traktuojami kaip įžeisiantys tiesiog dėl to, kad jie tokie ir yra. Pasinaudojama kažkokiomis opiomis visuomenės problemomis ir bandoma kažką tokio padaryti, kad būtų galima spekuliuoti situacija.

Jonas

Jonas paskelbė 202 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>