Mobiliojo telefono garantija: ką reikia žinoti?

Mobiliųjų telefonų pirkimas daugeliui yra labai svarbus ir norima, kad šis įrenginys puikiai veiktų ilgą laiką. Daugelį pirkėjų domina kaip pratęsti garantiją, nes dauguma iš jų nerimauja dėl to, kad pasibaigus gamintojo suteikiamai garantijai telefonas suges ir reikės už remontą mokėti patiems arba reikės pirkti naują telefoną. Ką reikia žinoti apie garantiją?

Šiuo metu pirkėjai turi galimybę pratęsti garantijos laikotarpį. Jeigu jums norisi ilgiau jaustis ramiems dėl galimų gedimų, tai jums yra reikalingas telefono garantijos pratęsimas. Pirmiausia reikia paminėti, kad gamintojas suteikia dvejus metus garantijos, jei perkate prekę Lietuvoje. Taigi, jeigu jūs perkate mobilųjį telefoną, tai dveji metai garantijos jau yra suteikiama ir jums niekuo rūpintis nereikia. Jeigu norite ilgesnio laikotarpio, tai jums reikalinga pratęsta garantija. Ji leidžia garantinį laikotarpį pratęsti ilgesniam laikotarpiui, pavyzdžiui penkeriems metams. Žinoma, laikotarpis priklauso nuo prekės ir to, kokios sąlygos yra taikomo tokias paslaugas siūlančiose bendrovėse. Bet kokiu atveju, galima pasirinkti ilgesnį laikotarpį tik jo trukmė priklausys nuo tam tikrų sąlygų. Pavyzdžiui, perkate mobilųjį telefoną ir pasirenkate vienerius metus papildomos garantijos. Tokiu atveju jūs turėsite iš viso trejus metus garantinį aptarnavimą. Dveji metai yra gamintojo suteikiama garantija, o vieneri metai yra papildoma garantija.

Daugelį domina kaip pratęsti garantiją. Tai padaryti dažniausiai galima parduotuvėje, kurioje perkate prekę. Pavyzdžiui, daugelyje mobiliųjų telefonų pardavimo vietose yra siūloma pratęsti garantiją. Jeigu parduotuvėje, kurioje perkate įrenginį nėra tokios galimybės, tai reikia surasti bendrovę, kuri teikia šią paslaugą. Patogiausia tai daryti internetu. Jums tereikia sužinoti, kur siūlomas telefono garantijos pratęsimas ir beliks tik sužinoti kainas bei sąlygas. Tiesa, galima netgi surasti kelis skirtingus pardavėjus ir palyginti, kiek kainuoja mobilus telefonas kartu su papildomos garantijos paslauga. Tuomet galėsite palyginti kainas su garantija ir pasirinkti tinkamą pasiūlymą.

Kai kurie abejoja ar verta rinktis pratęstą garantiją, juk tai kainuoja papildomai pinigų. Iš tikrųjų kiekvienas pirkėjas turi individualiai spręsti, kas jam naudinga, o kas ne. Vieniems labai svarbi ramybė, kai gali ramiai jaustis dėl to, kad net ir sugedus mobiliam telefonui nereikės turėti papildomų išlaidų remontui. Kai kurie mano, kad tai nereikalinga ir tiesiog pasikliauja tuo, kad viskas bus gerai. Kiti nesirenka papildomos garantijos, nes žino, kad telefoną po dvejų metų keis į naują. Pasirinkite, kas jums tinkamiausia.

Jonas

Jonas paskelbė 202 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>